.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهم مازندران از صندوق توسعه ملی نامناسب است

استاندار مازندران با اعلام اینکه مازندران در حوزه استفاده از منابع بانکی محروم است، گفت: سهم مازندران از صندوق توسعه ملی مناسب نیست که در این زمینه نیاز به توجه بیشتر است.

 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  ربیع فلاح جلودار ظهر امروز در نشست مدیرعامل بانک ملی با مسئولان استان مازندران در استانداری اظهار کرد: در مقطعی که در مازندران  مشکلات مربوط به کارگری نساجی داشتیم با همراهی مسئولان بانک ملی حل و فصل شد و گام جدیدی در ارتباط با صنعت استان برداشته شده است.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان در شرایط سخت تلاش ایثارگرانه انجام می‌دهند و همت و تولیدکنندگان ستودنی است، افزود: همکاری مسئولان بانک ملی و نمایندگان نیز قابل تجلیل است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رویکرد مدیریت استان از لحاظ همگرایی و همدلی در کل کشور مثال‌زدنی است و رویکرد شورای تامین مازندران به سمت مسائل اقتصادی سوق داده شد، تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه استان چالش اقتصادی است که مسئولان قضایی در این زمینه همکاری مناسبی دارند.

وی با اعلام اینکه مازندران در حوزه استفاده از منابع بانکی محروم است، گفت: سهم مازندران از صندوق توسعه ملی مناسب نیست که در این زمینه نیاز به توجه بیشتر است.

فلاح جلودار با بیان اینکه واحد تولیدی که 85 درصد ساخت‌وساز را انجام می‌دهد نباید برای 15 درصد سرمایه در گردش دچار مشکل شود که در برخی از مواقع این موضوعات به چشم می‌آید، اضافه کرد: سپرده مردم در بانک‌ها افزایش چشم‌گیری دارد و میزان این سپرده‌ها در حد رفع نیازمندی‌های استان نیست.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد رئیس کل دادگستری مازندران نیز در نشست اظهار کرد: سرمایه در گردش مهم‌ترین درخواست سرمایه‌گذاران است که انتظار از بانک ملی در این زمینه بیشتر است.

وی با اعلام اینکه بانک‌ها تابع قانون هستند، افزود: با نگاه حمایتی به صنعت مشکلات استان در این بخش حل می‌شود.

مدیرکل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه در حوزه بازپرداخت تسهیلات نیازمند تدبیر ویژه از سوی مسئولان بانک‌ها هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر دنیا با کشور، جنگ اقتصادی دارد و باید از واحدهای فعال صنعتی و تولیدی حمایت شوند.

وی با بیان اینکه در بازپرداخت تسهیلات به بانک‌ها دادگستری حامی واحدهای صنعتی است، خطاب به صنعت‌گران افزود: واحدهای تولیدی در زمان اضطرار از سرمایه بانک استفاده می‌کنند که بیشتر سرمایه‌گذاران که از تسهیلات بانکی استفاده می‌کنند دچار مشکل می‌شوند.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.